Do każdego sposobu rozmnażania bezpłciowego glonów dobierz charakteryzujące je określenia i wpisz ich numery do schematu.
1.najprostszy sposób rozmnażania
2.jest typowe dla wszystkich grup glonów
3.powstają we wnętrzu komórek glonów
4.polega na rozrywaniu plech
5.młode komórki są identyczne jak komórka macierzysta
6.wydostają się na zewnątrz po pęknięciu ściany komórki, w której się wytworzyły

Rozmnażanie bezpłciowe glonów:
podział komórki fragmentacja plechy zarodniki
................... ........................ ............


Jak ktoś nie rozumie to zajrzyjcie do ćwiczeń "Przyroda dla klasy piątej zeszyt ćwiczeń część 1 " Nowa Era str. 59 zad. 17
z góry dzięki ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:26:15+01:00
Podział komórki- 1,2,5
fragmentacja plechy-4
zarodniki-3,6

o to chodziło? proszę o naj...
46 4 46
2010-01-31T17:14:51+01:00
Podział komórki: 1,2,5
Fragmentacja: 4
Zarodniki: 6,3 (choć nie jestem pewna)

Pozdrowienia!
27 4 27