Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:01:28+01:00
1. Budowanie karmników dla ptaków.
2. Nie osuszać mokradeł.
3. Nie niszczyć środowiska!!!!!!
4. Należy ograniczyć polowanie na ptaki, polowanie powinno być karalne
5. Nie wolno handlować rzadkimi gatunkami (papugi itd)
6. Likwidować zanieczyszczenia w środowisku
173 3 173
2010-01-31T13:04:23+01:00
Propozycja ochrony ptaków:
- zakaz polowań na ptactwo
- pomoc ptakom,
-w zimie karmienie,
-leczenie chorych
- zagrożonym gatunkom jeszcze bardziej się nimi zaopiekować
-np, teraz gdy jest tak zimno zdejmowac labedziom lod z dziobow
moze cos z tego wybierzesz
146 3 146