Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T12:59:22+01:00
To znaczy ze .
gdy zyles pomagales ludziom itd. byles pimagajacym dla innych miales serce otawrte na innych bedziesz umieral spokojnie.
a gdy byles tak zawnym bezdusznym , bedziesz umieral w cierpieniach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T12:59:29+01:00
Moim zdaniem jak jest się za życia dobrym człowiekime to jak przyjdzie śmierć to będzie ona łagodna. A jak jest się za życia skąpym , chytrym , złym człowiekiem to śmierć będzie długa i bolesna ,
________
Mam nadzieję że o to chodzi ;]
2010-01-31T13:01:53+01:00
To stwierdzenie mówi nam o tym,że tak jak żyjemy,zachowujemy się podczas naszego życia taka sama będzie nasza śmierć. Jeśli jesteśmy dobrzy,chodzimy do kościoła,pomagamy innym to nasza śmierć może być bezbolesna. Jednak jeśli są ludzie,którzy nie chodzą do kościoła,nie pomagają innym,nie wierzą w Pana Boga, nie kochają go wtedy śmierć może boleć.