Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T13:02:00+01:00
. Opowiedzieć bardziej żenujący dowcip od Karola Strasburgera
2. Kupić używane auto bez cofniętego licznika
3. Znaleźć dziesięć różnic między Jarosławem, a Lechem
4. Ubrać się gorzej od Michała Wiśniewskiego
5. Zająć pierwsze miejsce w kolejce przed nowo otwartym Media Markt
6. Wejść na zlot sympatyków Radia Maryja w koszulce Kocham TVN
7. Obejrzeć wszystkie odcinki "M jak Miłość"
8. Przejechać przez całą Polskę lewym pasem bez złamania choćby jednego przepisu
9. Kupić urządzenie elektroniczne niewyprodukowane w Chinach
10. Przeglądać przez godzinę strony internetowe i nie natknąć się na wzmiankę o naszej klasie
11. Napisać więcej postów od Jasia Śmietany
12. Lecąc Air Italią z przesiadką w Mediolanie nadać bagaż
13. Przejechać przez całą Polskę lewym pasem bez złamania choćby jednego przepisu - wg przepisów powinno się jeździć prawym pasem
14przejechać samochodem prze większe polskie miasto i nie uszkodzić zawieszenia...
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T13:02:36+01:00
1. podnieść Pałac Kultury
2. Posprzątać Mój pokój
3. Powiedzieć słowo "przepraszam"
4. Zjeść 89 papryczek chili
5. Nie zasnąć na Religii z Panią...
6. przeczytać "Pana Tadeusza" jednym tchem
7. korzystać ze swojego mózgu
8. dogonić geparda
9. przepłynąć wannę
10. nie zdać do nastęnej klasy z godziny wychowawczej
11. Kupić banany z pestkami
12. Upić ślimaka tak, aaby nie trafił do domu
2010-01-31T13:07:04+01:00
1. podnieść Pałac Kultury
2. Posprzątać Mój pokój
3. Powiedzieć słowo "przepraszam"
4. Zjeść 3 papryczki chili
5. Nie zasnąć na Religii z Panią...
6. przeczytać "Pana Tadeusza" jednym tchem
7. korzystać ze swojego mózgu
8. bawić się z tofikiem (kotem)
9. nie spuzniać sie na lekcje
10. zdać do nastepnej klasy z najlepszą srednia
11. pamiętać o wyrzucaniu smieci
12. nie zapominać o rybkach
2 3 2