Odpowiedzi

2010-01-31T13:09:51+01:00
1. podnieść Pałac Kultury
2. Posprzątać Mój pokój
3. Wypełnic wszytkie pit rodziców
4. Zjeść 89 papryczek chili
5. Nie zasnąć na Religii z Panią...
6. przeczytać "Pana Tadeusza" jednym tchem
7. korzystać ze swojego mózgu
8. dogonić geparda
9. przepłynąć wannę
10. nie zdać do nastęnej klasy z godziny wychowawczej
11. Kupić banany z pestkami
12. Upić ślimaka tak, aaby nie trafił do domu


może coś w tym stylu
4 3 4
2010-01-31T13:10:52+01:00
Praca
1.Zabicie lwa nemejskiego
2.Zabicie hydry lernejskiej
3.> Wypłoszenie ptaków stymfalijskich
4.> Pojmanie łani kerynejskiej
5.> Pojmanie dzika erymantejskiego
6.> Oczyszczenie stajni Augiasza
7.Pojmanie byka kreteńskiego
8.Pojmanie klaczy Diomedesa
9.Zdobycie pasa królowej Amazonek
10.Uprowadzenie stada Geryona
11.Zdobycie jabłek z Gaju Hesperyd
12.Uprowadzenie Cerbera z Hadesu
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:11:27+01:00
1. Działanie na rzecz potrzebujących
2. Działanie na rzecz ojczyzny
3. Działalność charytatywna
4. Działalności humanitarne
5. Działalność w wolontariatach
6. Działalność w hospicjach
7. Oddawanie swoich rzeczy na rzecz innych, bardziej potrzebujących
8. Bezinteresowna pomoc każdej istocie
9. Wolnościowa walka o pokój
10. Walka o porozumienie między kulturami
11. Walka o porozumienie między religiamii
12. Wspieranie szlachetnych inicjatyw (np. zbiórek pieniedzy na rzecz chorych)
8 4 8