Rozwiń jedną z myśli:
1 Telewizja jest gumą do żucia dla oczu.
2 Sztuka prowadzenia rozmowy jest dla naszego zdrowia tak samo ważna jak odpowiednie odżywianie i ruch.
3 Telewizja jest jak syrena- mami ,zawodzi a potem wypluwa kości delikwenta.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:16:16+01:00
1> Telewizja jest gumą do żucia dla oczu, ponieważ jej oglądanie wciąga i lecz nie daje nam nic dobrego, tylko szkodzi, mimo to nie chcemy sie od niej oderwać. Przyciąga szczególnie dzieci, podbnie jak guma do żucia. Podobnie jak guma traci smak gdy się ją długo żuje tak my, oglądając długo telewizję stracimy nią zainteresowanie lub pogorszy nam sie wzrok.
26 3 26
2010-01-31T13:18:22+01:00
Temat 2:
Każdy z nas ma swojego przyjaciela lub pokrewna dusze. ma z nim kontakt , który nawiązuje poprzez rozmowę. sztuka rozmowy w naszym zyciu jest bardzo ważna dzięki niej poznajemy ludzi i otaczający nas świat , który z dnia na dzien staje sie gleboka tajemnica.Rozmowa jest tak samo wazna jak odzywianie i ruch, które dla nas mogą wydawać sie rzeczami codziennymi.Gdyby nie rozmowa i kontakt z innymi ludzmi to nasz swiat codzienny wydawalbys ie byc nijakim. Trzeba umiec rozmawiac , a nie zamykać sie w sobie i w swoim prywatnym swiecie. To niebywala sztuka moc porozumieć sie z drugim człowiekiem , który na poczatku wydaje sie nam być obcy i nietowarzyski.
14 2 14
2010-01-31T13:18:23+01:00
Telewizja jest gumą do żucia dla oczu, ponieważ ciągle ją oglądamy i nie widzimy w tym celu. Tak samo jest z gumą do żucia żujemy ją i nie widzimy w tym większego celu. Potrafimy nic nie robić tylko całymi dniami oglądać telewizję a nie wypływa to pozytywnie na naszą psychikę. Niewilmy dlaczego żujemu gumę i oglądamy telewizję. Dlatego twierdzimy że telewizja jest gumą do życia dla oczu.
11 3 11