Odpowiedzi

2010-01-31T13:16:10+01:00
Brak świadomości o istnieniu problemu, zniekształcenie zasad moralnych,branie przykładu z innych(ludzie są istotami społecznymi)

Sposoby:
Kampanie, akcje promujące właściwe zachowanie i nawołujące do niepozostawania obojętnym.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:16:45+01:00
Przykłady znieczulicy:
-Wytykanie chorych palcami
-Wyśmiewanie się z chorych
-Brak pomocy dla cierpiących
-Obojętność na otoczenie.

Jak można zapobiec?
Nie należy samemu podlegać znieczulicy i zwracać uwagę ludziom, którzy jej podlegają.
1 5 1