Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:18:21+01:00
Każdy człowiek różni się od innego wyglądem, charakterem, wzrostem itd. Uważam, że jak ktoś różni się od 2 człowieka to jest tylko jego sprawa, ponieważ jaki jest, taki jest, i nikt nie musi się wtrącać.
68 4 68
2010-01-31T13:21:47+01:00
Każdy człowiek jest inny - ma inny charakter, osobowość. Jeżeli się od kogoś różnię, to pokazuję swoje upodobania. Nikt nie może się w to wtrącać i mnie krytykować, bo taka jestem.
64 3 64