Odpowiedzi

2010-01-31T13:20:04+01:00
2. Kupić używane auto bez cofniętego licznika
3. Znaleźć dziesięć różnic między Jarosławem, a Lechem
4. Ubrać się gorzej od Michała Wiśniewskiego
5. Zająć pierwsze miejsce w kolejce przed nowo otwartym Media Markt
6. Wejść na zlot sympatyków Radia Maryja w koszulce Kocham TVN
7. Obejrzeć wszystkie odcinki "M jak Miłość"
8. Przejechać przez całą Polskę lewym pasem bez złamania choćby jednego przepisu
9. Kupić urządzenie elektroniczne niewyprodukowane w Chinach
10. Przeglądać przez godzinę strony internetowe i nie natknąć się na wzmiankę o naszej klasie
11. Napisać więcej postów od Jasia Śmietany
12. Lecąc Air Italią z przesiadką w Mediolanie nadać bagaż
13. Przejechać przez całą Polskę lewym pasem bez złamania choćby jednego przepisu - wg przepisów powinno się jeździć prawym pasem
14przejechać samochodem prze większe polskie miasto i nie uszkodzić zawieszenia...
Nie mogłam;>>
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:22:40+01:00
1. Opowiedzieć bardziej żenujący dowcip od Karola Strasburgera
2. Kupić używane auto bez cofniętego licznika
3. Znaleźć dziesięć różnic między Jarosławem, a Lechem
4. Ubrać się gorzej od Michała Wiśniewskiego
5. Zająć pierwsze miejsce w kolejce przed nowo otwartym Media Markt
6. Wejść na zlot sympatyków Radia Maryja w koszulce Kocham TVN
7. Obejrzeć wszystkie odcinki "M jak Miłość"
8. Przejechać przez całą Polskę lewym pasem bez złamania choćby jednego przepisu
9. Kupić urządzenie elektroniczne niewyprodukowane w Chinach
10. Przeglądać przez godzinę strony internetowe i nie natknąć się na wzmiankę o naszej klasie
11. Napisać więcej postów od Jasia Śmietany
12. Lecąc Air Italią z przesiadką w Mediolanie nadać bagaż
2 5 2
2010-01-31T13:22:51+01:00
1. ukończenie podstawówki
2. ukończenie gimnazjum
3. ukończenie szkoły ponadgimnazjalnej
4. zdanie matury
5. zrobienie prawa jazdy
6. ukończenie studiów
7. założenie rodziny
8. pomoc charytatywna innym
9. wychować dziecko
10. zbudować dom
11. znaleść dobra prace
12. zapewnic byt najblizszym