Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:22:05+01:00
Skorupiaki są i drapieżnikami, i pasożytami , i są też roślinożerne, ponieważ odżywiają się roślinkami, oraz mięsem zdechłych zwierząt
50 2 50
2010-01-31T13:22:17+01:00
Skrzelonogi-żywią się poprzez odfiltrowanie drobnych cząstek pokarmowych z wody (te drobne cząstki to np.plankton)

Małżoraczki-odżywiają się szczątkami roślinnymi i zwierzęcymi oraz glonami. Niektóre filtrują, a niektóre są drapieżne.

Łopatonogi-są drapieżnikami i zabijają ofiary jadem wstrzykiwanym przez odnóża

Proszę o naj :)




19 4 19
2010-01-31T13:22:35+01:00
Wsrod skorupiakow znajdziesz rozne sposoby odzywiania: jedne sa drapiezne (łopatonogi), inne odżywiają się planktonem (skrzelonogi), a jeszcze inne odżywiają się martwymi szczątkami zwierząt i roslin (małżoraczki).
11 3 11