Odpowiedzi

2010-01-31T13:24:15+01:00
Ogłoszenie
Serdecznie zapraszamy uczniow szkoly a zwlaszcza wszystkich lubiacych sport na impreze sportowa. Odbedzie sie ona w dniu 3 lutego o godzinie 16 w sali gmnastycznej w naszej szkole. Glowna atrakcja bedzie spotkanie z Arturem borucem .serdecznie zapraszamy.
Organizatorzy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:25:02+01:00
OGŁOSZENIE

W dniu 10.02.2010r. o godzinie 15:00 odbędzie się zimowe spotkanie wielbicieli ferii.
Przewidywane jest wiele atrakcji i niezapomnianych wrażeń.
Warunek przybycia - dobry humor.
Przewidziane są przede wszystkim zabawy na śniegu oraz poczęstunek.
Wszystko za darmo !

Im więcej nas będzie, tym będzie ciekawiej i weselej !
Mile widziane dzieci i młodzież oraz opiekunowie.
Zachęcamy do przybycia !

organizator: MOK (miejscowy ośrodek kultury)
kontakt: 525-555-558
2010-01-31T13:26:38+01:00
Ogłoszenie!!!!
Wszystkich uczniów informujemy o zbliżającej się dyskotece która odbędzie się w drugim tygodniu ferii zimowych we środę, na hali sportowej. Będzie ona trwać od godziny 18:00 aż od 23:00.
Serdecznie zapraszamy.