Odpowiedzi

2010-01-31T13:31:03+01:00
A) (-100) x 8/25= -32
b) 1 2/3 x (- 6/25)= -2/5 = -0,4
c) (-2 2/5) x (-3 3/4)= 9
d) (-9,45) x 0,28= -2,646
e) 0,04 x (- 0,27)= -0,0108
f) (-3,6) x 4/9= -1,6
g) (-2,1) x (-4 2/7)= 9
h)- 7/8 : (5,6)= -35/224 = -0,15625
31 3 31
2010-01-31T13:32:05+01:00
A) (-100)*8/25 = (-100)*0,32 = -32
b) 1i2/3*(-6/25) = 5/3*(-6/25) = -0,4
c) (-2i2/5)*(-3i3/4) = -12/5*-15/4 = 9
d) (-9,45)*0,28 = -2,646
e) 0,04*(-0,27) = -0,0108
f) (-3,6)*4/9 = -3i3/5*4/9 = -18/5*4/9 = -1,6
g) (-2,1)*(-4i2/7) = -2i1/10*-30/7 = -21/10*-30/7 = 9
h) -7/8:5,6 = -0,15625
40 2 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:37:51+01:00
1. Oblicz:
a) (-100) x 8/25= - 100/1 × 8/25 = - 4/1 × 8/1 = - 32/1 = -32
b) 1 2/3 x (- 6/25)= 5/3 × (-6/25) = 1/1 × (-2/5) = -2/5
c) (-2 2/5) x (-3 3/4)= -12/5 × (-15/4) = -3/1 × (-3/1) = 9/1 = 9
d) (-9,45) x 0,28= -945/100 × 28/100 = -26460/10000 = -2,6460
e) 0,04 x (- 0,27)= 4/100 × (-27/100) = -108/10000 = - 0,0108
f) (-3,6) x 4/9= -36/10 × 4/9 = -4/5 × 2/1 = -8/5 = -16/10 = -1,6
g) (-2,1) x (-4 2/7)= -21/10 × (-30/7) = -3/1 × (-3/1) = 9/1 = 9
h)- 7/8 : (5,6)= -7/8 : 56/10 = -7/8 × 10/56 = -1/4 x 5/8 = -5/32

Edycja
Zapomnieliście, że on jest w podstwówce, a nie na studiach :D
Musi więc mieć wszystko ładnie rozpisane i tak, żeby zrozumiał.
Proszę o naj
90 4 90