Odpowiedzi

2010-01-31T14:14:08+01:00
1. edykt mediolański on głosił wolność wyznania w cesarstwie rzymskim Od tej pory chrześcijanie bez przeszkód mogli wyznawać swoją religię. Na mocy edyktu nastąpił zwrot budynków i gruntów kościelnych gminom chrześcijańskim.
2. o jakie kraje ci chodzi?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:14:36+01:00
Edykt Mediolański
Ogłaszał on wolność wyznania w Cesarstwie Rzymskim. Od tej pory chrześcijanie bez przeszkód mogli wyznawać swoją religię. Na mocy edyktu nastąpił zwrot budynków i gruntów kościelnych gminom chrześcijańskim.


Niestety Misjonarzów nie udało mi się znaleźć