Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:29:56+01:00
1. Nie zostawiaj obraźliwych, wulgarnych itp. komentarzy.
2. Komentuj szczerze, świeć przykładem dla innych!
3. Nie podoba Ci się strona - wyjdź z niej!
4. Nie spamuj !
5. Jeśli chcesz być informowany nowościach powiadom mnie o tym.
7. Nie powielaj komentarzy.
8. Nie kopiuj treści ani grafiki zawartej na stronie.

1 5 1
2010-01-31T13:30:21+01:00
Regulamin Strony internetowej:
1. Nie pisz obrażliwych i wulagarycznych komentarzy
2. Jezeli nie podoba ci się coś na stronie ,a masz propozycję jak ją zmienić napisz na prywatnym.
3. Jeżeli widzisz posta z wulgaryzmem zgłoś to do aministracji
4. Jeżeli jesteś zazdrsony to czerwnoym krzyykiem zgś ekran.
Dziękuję za uwagę ;]
----------
Jeżeli chcesz coś jeszcze dodać to pisz ;] Acha a ja tak napisałam bo nie wiedziałam na jką stronę
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T13:32:10+01:00
1. Nie kopiuj
2. Dawaj same 10 i za to bedzie rewanż
3. Dasz 10 na profil a też dostaniesz 10
4.Dasz poniżej 9 też Ci tyle dam
5.Bądź miły, to ja też bede miła
6.Jak Ci sie coś nie podoba na mojej stronie nie dawaj 1 tylko wyjdź
1 1 1