Odpowiedzi

2010-01-31T13:33:51+01:00
Mój kolega lubi muzykę jest wysportowany słabo się uczy, jest wesoły, zawsze jest uśmiechnięty i bardzo go lubię .


мой друг любит музыку спортивный мало, чтобы узнать, является веселый, всегда улыбающийся и он мне нравится
2010-01-31T13:58:46+01:00
Takie ułożyłam zdania.

Mój najlepszy kolega lubi muzykę. Jest bardzo wysportowany. Zawsze wesoły i uśmiechnięty. Niestety słabo się uczy, ale mimo wszystko bardzo go lubię.

A tu przetłumaczenie na j. rosyjski

Мой наиболее хороший приятель любит музыку. Очень натренированный. Всегда весёлый и улыбающийся. К сожалению слабо учится, но всё-таки очень я его люблю.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T14:07:49+01:00
Я хотел бы описать мой коллега. Ее зовут ... Хотя я не знаю, как я буду очень тяжело, я не могу сказать ничего плохого о нем. К сожалению, я должен сказать о нем в превосходной степени. Таким очень нравится музыка и все связанные с ним, поэтому инструментах, поют ... Но даже не знает, как делать это очень хорошо, но это не хвалить. В дополнение к музыке, все еще может похвастаться хорошим достижениям в спорте. Он любит футбол, волейбол и гандбол. Я ему завидую иногда ... Но, хотя это так универсальное талантливый, но питает слабость к одной вещи. А именно - научить плохо. Сидя на много уроков и так много людей, это помогает им, они все еще не могу понять их. А жаль. Но награда является то, что все всегда улыбается и всегда есть приятные слова утешения для всех. Если кто-то нуждается в поддержке и помощи, он всегда готовы. Я очень рада, что я получил такой верный и преданный друг, который никогда не подведет.


Chciałabym opisać mojego kolegę. Nazywa się ... Chociaż nie wiem, jak bym się bardzo starała, nie mogę powiedzieć o nim nic złego. Muszę niestety mówić o nim w samych superlatywach. Otóż on bardzo lubi muzykę i wszystko co jest z nią związane, a więc także instrumenty, śpiewać... Ale chociaż umie to robić bardzo dobrze, to jednak się tym nie chwali. Oprócz muzyki, może się jeszcze pochwalić dobrymi osiągnięciami w sporcie. Uwielbia piłkę nożną, siatkówkę i piłkę ręczną. Zazdroszczę mu czasami... Ale chociaż jest tak wszechstronnie uzdolniony, to jednak ma słabość do jednej rzeczy. A mianowicie - słabo się uczy. Chociaż dużo siedzi nad lekcjami i tyle osób mu w nich pomaga, to jednak wciąż nie może je zrozumieć. A szkoda. Ale wynagradza to fakt, że dla wszystkich jest zawsze uśmiechnięty i ma zawsze jakieś miłe słówko na pocieszenie dla każdego. Jeżeli ktoś potrzebuje wsparcie lub pomocy on zawsze jest chętny. Cieszę się bardzo że dostał mi się tak wierny i oddany przyjaciel, na którym się nigdy nie zawiodę.

Pomogłam ... ??
Dasz najlepszą??
1 4 1