Proszę o napisanie 3 krótkich rozmówek :) tylko to co od pauz :) bardzo krótko :P

1.Jestes w restauracji i chcesz coś zjeść:
-zapytaj, co poleca kelner
-zapytaj jak długo będziesz czekać na zamówieniwe
-popros o rachunek

2.Chcesz skozystac z automatu do napojów. Prosisz o pomoc przechodnia:
-zapytaj, jak uruchomic automat
-popros o rozmienienie pieniędzy do automatu
-powiedz, jaki sok z automatu wybierasz

3. Rozmawiasz zkolezanka z Anglii o ulubionych potrawach
-zapytaj jaki jest jej ulubiony posilek
-zapytaj dlaczego go lubi
- podaj swoj ulubiony posilek i jego skladniki

2

Odpowiedzi

2010-01-31T13:40:05+01:00
1.
-Goodmorning !
-Goodmorninig
-Serve that?
-But you advices that
-I advice chicken in herbal sauce
-Okey .I must wait what for order
-Hours for semi
-Good.And I will ask account
Tłumaczenie :
Dzieńdobry. Dzieńdobry . Co podać ? A co pan poleca ? Kurczaka w sosie ziołowym.Okey ile będę musiała czekać na zamówienie. Do pół godziny .Dobrze . I poproszę od razu rachunek.
2. -sorry .
-Yes ?
-How start up for drinks?
-Hard Nothing .It will suffice to throw coin and you wants to press that juice
-Ohh.You can money for automaton me
-Yes ! Please
-Thanks.I choose apple juice
Tłumaczenie:
Przepraszm . Tak. Jak uruchomić ten automat do napojów?Nic trudnego wystarczy wrzucić monetę i nacisnąć jaki chce się sok.Ohh ma ani rozmienić pieniądze do automatu? Tak .Proszę . Dzikuję wybiram sok jabłkowy ;]
A trzeciego nie wiem ;>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:50:38+01:00
1.Jesteś w restauracji i chcesz coś zjeść:
-zapytaj, co poleca kelner
*What do you recommend? - Co pan poleca?

-zapytaj jak długo będziesz czekać na zamówienie.
*How long will I wait to order? -Jak długo będę czekać na zamówienie ?

-poproś o rachunek
*I would like to account. - Poproszę rachunek.


2.Chcesz skozystac z automatu do napojów. Prosisz o pomoc przechodnia:
-zapytaj, jak uruchomić automat
*How to run a machine? - Jak uruchomić automat ?

-popros o rozmienienie pieniędzy do automatu
*I ask you to give me money for the machine? -Mogę prosić o rozmienienie mi pieniędzy do automatu?

-powiedz, jaki sok z automatu wybierasz
*What juice from a vending machine you choose? - jaki sok z automatu wybierasz.?
*I choose orange juice. - wybieram sok pomarańczowy

3. Rozmawiasz zkolezanka z Anglii o ulubionych potrawach
-zapytaj jaki jest jej ulubiony posilek
*What is your favorite meal? - jaki jes twoj ulubiony posilek

-zapytaj dlaczego go lubi
*why you like it? - dlaczego go lubisz?

- podaj swoj ulubiony posilek i jego skladniki
*My favorite meal is pizza - moj ulub. posilek to pizza
*ingredients are cheese, tomato, ham, peppers and sauce - składniki to ser, pomidor, szynka, papryka i sos

Mam nadzieję że o to Ci chodziło :)