Odpowiedzi

2010-01-31T13:39:43+01:00
Wybraną postacią przeze mnie jest Katarzyna Cichopek, ponieważ lubie ją jako aktorkie bo fajnie występuje. Katarzyna ma czrne włosy i niebiewskie oczy. Jest bardzo szczupłą osobą i wysoką. Kasia Cichopek jest bardzo miłą osobą i przyjacielską oraz szczerą i otwartą osobą.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:41:07+01:00
Moją ulubioną postacią filmową jest Ashley Tisdale. Ashley jest wysoką , szczupłą , o brązowych oczach i blond włosach kobietą. Jest ona bardzo miłą, sympatyczną , zdecydowaną , życzliwą, zabawną osobą. Ashley Tisdale jest aktorką i piosenkarką . Bardzo świetnie gra rolę zabawnej i trochę zwarjowanej Sharpey Evans. Uwielbiam ją i filmy w których występuje.
10 4 10