Podziel obrazek na cztery części (w załączniku) tak, aby każda miała jednakowy kształt i rozmiar i aby zawierała zawsze po jednej z liter A, B, C, D, E i F. Podział można przeprowadzić tylko wzdłuż linii poszczególnych pól.

PODKREŚLAM , KAŻDA CZĘŚĆ MA MIEĆ TAKI SAM KSZTAŁT I ROZMIAR!
CZTERY RÓWNE CZĘŚCI !

dam naj , PILNE!

3

Odpowiedzi

2010-01-31T13:41:44+01:00
I poziomo 2.3.4.5. kwadrat + pionowo 2 kolumna- rząd 12345
II 1 kolumna+678910 rząd do tego A
III od A do a w 2 kolumnie od końca
IV pozostałe kwadraciki
W KAZDEJ CXZESCI MUSI ICH BYC 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:50:18+01:00
Jedna. Resztę znajdziesz sama ;)

Poprzednie nie dość że niezrozumiałe, to jeszcze błędne...

Sposobów podziału kwadratu na cztery takie same części mogłoby być kilka:
ale wszystkie (chyba) da się sprowadzić do dwóch przypadków: albo dzielimy kwadrat na pół (dwa prostokąty) i połówki na pół albo "na wiatraczek".

Podział na pół odpada, bo przy podziale w pionie mielibyśmy niesprawiedliwie podzielone E (trzy z lewej, jedna z prawej), albo w pionie - B (trzy na dole).

Kopiujemy wszystkie narysowane kreski obracając je kolejno o 90,180,-90 stopni.
Cztery kwadraty pośrodku będą w różnych częściach, więc możesz narysować "krzyżyk".
(... pisać dalej?)
2010-01-31T15:14:11+01:00