4.Zamień podane skale na brakujące rodzaje:
Skala liczbowa Skala mianowana Skala liniowa
A 1:300000 ............... ...................
B .......... 1 cm - 40 km ...................
C .......... ................ 0 70 140 210 280 m
Wśród podanych skal największą jest:
A 1:4500 B 1:200
C 1:12000000 D 1:90000000
Większy obszar przedstawia mapa sporządzona w skali:
a1:4000000 b 1:40000000 c1:40000 d 1:400
Pomniejszony obraz Ziemi przedstawiony na płaszczyżnie to:
a plan b mapa c skala d podziałka

3

Odpowiedzi

2010-01-31T13:37:29+01:00
A) 1 cm- 3 km
0 3 6 9 km
b) 1: 4000000
0 40 80 120 km
c) 1: 70000
1 cm- 70m

B


b


b
49 2 49
2010-01-31T15:22:47+01:00
A 1:300000 1cm - 3 km
b 1:4000000 1:40 km

b 1:200

b 1:40000000

b mapa
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T16:26:49+01:00
A.1:300000 1cm-3km 0 3 6 9 12km
B.1:4000000 1cm-40km 0 40 80 120 160km
C.1:7000 1cm-70m 0 70 140 210 280m
B.1:200
B.1:40000000
B.mapa
3 5 3