Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:45:15+01:00
Tw. Pitagorasa
24 do kwadratu+7 do kwadratu= x do kwadratu
576+49= x do kwadratu
625= x do kwadratu
x=25



chce najj
10 4 10
2010-01-31T13:47:24+01:00
Najlepiej to sobie rozrysuj wtedy ci bedzie łatwiej ;D
od dłuższej wysokości odejmujesz krótszą } 15-8=7
i potem z pitagorasa liczysz } c[do kwadratu bd pisać jako 2]
a więc c2=a2 + b2
c2=24[do kwadratu] + 7[ do kwadratu]
c2=576+49
c2=625
c=pierwiastek z 625
c= 25

a więc odległość miedzy wierzchołkami wynosi 25
3 3 3