Odpowiedzi

2010-01-31T13:40:15+01:00
M. przyjaciel
D. przyjaciela
C. przyjacielowi
B. przyjaciel
N. z przyjacielem
M. o przyjacielu
W. przyjacielu
2010-01-31T13:41:17+01:00
M.przyjaciele
D. przyjaciół
C.przyjaciołom
B.przyjaciół
N. z przyjaciółmi
Ms.o przyjacielach
W. o przyjaciele
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:43:54+01:00
Mianownik- kto co - przyjaciel
dopełniacZ- kogo czego-przyjaciela
celownik- komu czemu-przyjacielowi
biernik- kogo co- przyjaciela
narzednik- z kim z czym- z przyjacielem
miejscownik- o kim o czym- o przyjacielu
wołacz- o- przyjacielu!



Nie wiem czy to dobrze jest :P
Ale raczej tak :p