Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:44:45+01:00
Pole kwadratu:a*a lub a do kwadratu(czy też do potęgi drugiej) a-jeden bok kwadratu
Pole prostokąta:a*b (a-jeden z boków prostokąta,b-drugi z boków prostokąta)
Pole trójkąta:a*h :2 lub 1/2(jedna druga) a-bok trójkąta,h wysokość opadająca na ten bok(a)
Pole rombu:1/2 *e*f e,f-przekątne rombu
Pole równoległoboku: a*h a-bok trójkąta,h-wysokość opadająca na ten bok(a)
Pole trapezu:1/2(a+b)*h a,b-podstawy trapezu h-wysokosc
Pole koła:pi*r(do potęgi)




2010-01-31T13:46:22+01:00
Prostokąt-a*b
kwadrat-a^ (^oznacza do potęgi 2)
równoległobok-a*h
trójkąt-a*h/2
trapez-(a+b)*h/2
romb- e*f/2
koło-(pi er do kwadratu)

2010-01-31T14:07:18+01:00
P=a razy h - Równoległobok

P=(a+b) razy h. to wszystko przez 2 - Trapez
P=a razy a - kwadrat
P=a razy b - Prostokąt
P= e razy f przez 2 - Romb