Odpowiedzi

2010-01-31T13:49:36+01:00
1 śn : płatki na mleku
2 śn: jabłko i banan
obiad : kotlet schabowy z ziemniakami i surówką
kolacja:kanapki z serkiem i herbata
2 dzień
śniadanie : kanapki
2 śniadanie: pomarańcza i gruszka
obiad kurczak z surówką i ziemniakami pierwsze danie zupa jażynowa
kolacja : kanapki z serkiem topionym i ogórkiem
3 dzien
słodkie bułeczki
2 śniadanie : owoc
obiad kotlet mielony z surówką i chlebem
podwieczorek : kanapki z bułką
kolacja: owoce
po kolacji gumy orbit ;)
1 2 1
2010-01-31T13:50:02+01:00
Dzień 1
śniadanie 1:płatki owsiane
śniadanie 2:pomarańcza
obiad: ziemniaki ryba surówka
kolacja:sałatka owocowa
Dzień 2
śniadanie1:musli z mlekiem
śniadanie2:winogron
obiad: zupa
kolacja:jajecznica
Dzień 3
śniadanie1:jaja sadzone
śniadanie2:jogurt
obiad:rż kotlety sałatka
podwieczorek:gofry
kolacja:kanapki
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:53:11+01:00
Dzień 1
śniadanie1: chleb razowy z pomidorem + herbata z cytryną
śniadanie2: bułka pszenna z szynką i sałatą + woda mineralna
obiad:
I danie: zupa jarzynowa
II danie: ziemniaki + surówka z buraków + kotlet
kolacja: chleb pszenno-żytni z serem żóltym + gorące mleko

Dzień 2
śniadanie1: zupa mleczna
śniadanie2: kanapka z pomidorem i ogórkiem + herbata
obiad: ziemniaki + kotlet sojowy
kolacja: sałatka warzywna

Dzień 3
śniadanie1: chleb żytni z ogórkiem + woda mineralna + jabłko
śniadanie2: bułka pszenna z serem + kakao
obiad: zupa ogórkowa
podwieczorek: banan
kolacja: chleb ryżowy z pomidorem + gorące mleko z miodem
1 5 1