Odpowiedzi

2010-01-31T13:47:15+01:00
1.Na kilka godzin wcześniej pod latarnię dostarczono karton z polskimi książkami. mogły to nie być dobre intencji. Być może istniała osoba, która chciała dostać stanowisko latarnika w panamskim Aspinwall i posuwając się do podstępu, próbowała najzwyczajniej pozbyć się konkurenta, co jak najbardziej mogło jej się udać, ponieważ wszystko potoczyło się tak, jak zaplanowała. Skawiński zaczął czytać "Pana Tadeusza", epopeję, która wywarła na nim tak wielkie wrażenie, że nie mógł oderwać się od czytania.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:48:03+01:00
1. Był stary
2. Sprawiedliwy
3. Nie zrobiłby tego
4. Książka była dla niego nowością, więc się nią zainteresował
5. Był sumienny
6. Bardzo lubił tą prace i niechciał by jej stracić
1 1 1