Uporządkuj liczby od najmniejszej do największej;
a) 4,-5,0,-1,2,-3 b) -1/2, 2, - 1i 1/2, 2i 1/2, -1,0

Uporządkuj liczby malejąco-

a) 1, -1, -5, ,2, -2, 5 b) -2,4 , -1,8 -1,9 -2,3 , -0,2 , - 0, 1

Oblicz-
a ) (-5 ) - (-1i 3/4 ) =
b) (-2,2) + ( - 10 i 1/5 ) =
c) - ( -1i 1/3) + ( - 15) =
d) - ( - 9 ) - ( -4 i 1/4 ) =
e) (- 3 i 2/5) - 4,8 =
f) 2i 1/3 + ( - 5 i 3/5 )


Daj najj.!


3

Odpowiedzi

2010-01-31T13:57:10+01:00
Uporządkuj liczby od najmniejszej do największej :
a) 4,-5,0,-1,2,-3
-5, -3, -1, 0, 2, 4

b) -1/2, 2, - 1i 1/2, 2i 1/2, -1,0
-2 i 1/2, -1 i 1/2, -1, -1/2, 0, 2

Uporządkuj liczby malejąco :
a) 1, -1, -5, ,2, -2, 5
5, 2, 1, 0, -1, -2, -5

b) -2,4 , -1,8 -1,9 -2,3 , -0,2 , - 0, 1
-0,1, -0,2, -1,8, -1,9, -2,3, -2,4.





5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:14:31+01:00
1.
a)
-5<-3<-1<0<2<4
b)
-1i1/2<-1<-1/2<0<2<2i1/2

2.
a)
5>2>1>-1>-2>-5
b)
-0,1>-0,2> -1,8>-1,9>-2,3>-2,4

3.
a ) (-5 ) - (-1i 3/4 ) = (-5) + 1i3/4 = -3i1/4
b) (-2,2) + ( - 10 i 1/5 ) = (-2i1/5) - 10i1/5 = -12,4
c) - ( -1i 1/3) + ( - 15) = 1i1/3 - 15 = -13i2/3
d) - ( - 9 ) - ( -4 i 1/4 ) = 9 + 4i1/4 = 13i1/4
e) (- 3 i 2/5) - 4,8 = -3i2/5 - 4i4/5 = -8i1/5
f) 2i 1/3 + ( - 5 i 3/5 ) = 2i1/3 - 5i3/5 = 7/3 - 28/5 = 35/15 - 84/15 = -49/15 = - 3i4/15

5 5 5
2010-01-31T14:17:57+01:00
Zad. 1
a) -5, -3, -1, 0, 2, 4
b) -1i 1/2, -1, -1/2, 0, 2, 2i 1/2

Zad.2
a) 5, 2, 1, -1, -2, -5
b) -0,1, -0,2, -1,8, -1,9, -2,3, -2,4

Zad.3
a)-5+1,75=3,25
b)-2,2-10,2=-12,4
c)1i 1/3-15=-14i 1/3
d)9+4,25=13,25
e)-3,4-4,8=-8,2
f)2i1/3-5i3/5=11/15- 18/15=-7/15
3 4 3