Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T20:29:04+02:00
W stosunku do wielu mniejszości, funkcjonują różne uprzedzenia i stereotypy, np. przeciętny Szkot to sknera, Rosjanin pijak, a Polak złodziej i kombinator. Każda mniejszość wykazuje mniejszą lub większą skłonność, do społecznej izolacji. Im większy jest stopień naruszania praw danej mniejszości, tym częściej tworzy ona zamknięte grupy, które nie chcą się asymilować z ludnością rdzenną.
2009-10-05T21:46:49+02:00
Spójrzmy na nas Polaków, nasze stereotypy to brudas, alkoholik, kombinator, złodziej, ale czy tak jest naprawdę? Owszem, zdarza się to u nas często, ale tak jak w każdym kraju!!! Nie chcemy być uważani za takich, dlatego zmieniamy swoje stereotypy i nie pogłębiajmy ich.
2009-10-05T22:05:59+02:00
Wśród róznych narodów o Polakach panuje przekonanie że to pijacy i złodzieje, jest to steoretypowe myślenie a jednak gdy jesteśmy w innym kraju cudzoziemcy mysla o kazdym polaku w ten własnie sposób. A przecież każdy człowiek jest inny, ma inne cele i wartości którymi kieruje się w życiu. Postrzeganie Cyganów jako pogan i złodziei często nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości