Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T13:50:41+01:00
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Niech Twoje wszystkie marzenia się spełnią, zwłaszcza to o studiach. Oby Twoje zdrowie było nadal świetne, tak jak teraz.
2 2 2
2010-01-31T13:52:06+01:00
Niech Ci gwiazdka pomyślności daje i nigdy nie zagaśnie.
Oby twoje życie zawsze dobrym było...Zwłaszcza w domu że dobrze Ci się powodziło. Także w pracy szczęścia dużo życzę Ci mój drogi. Niechaj twoje mama nigdy nie złamie nogi.
Z najlepszymi życzeniami Znajomi


Tak na poczekaniu wymyślone :P
1 5 1
2010-01-31T13:52:10+01:00
DROGA.....!!!1
W TAK WAŻNYM DLA CIEBIE DNIU ŻYCZĘ CI OBY UŚMIECH NA TWOJEJ TWARZY GOŚCIŁ ZAWSZE BEZ WZGLĘDU NA WSZYSTKO.
NIECH TWOJE NAJSKRYTSZE MARZENIA SIĘ SPEŁNIĄ ORAZ NIECHAJ TWOJE PLANY OSIĄGNĄ OCZEKIWANYCH CELÓW.ZWŁASZCZA CHCIAŁABYM CI ŻYCZYĆ DUŻO ZDROWIA I POMYŚLNOŚCI. WSZYSTKIEGO DOBREGO
ŻYCZY:podpis
2 3 2