Odpowiedzi

2010-01-31T14:02:24+01:00
Z art. 15 ust. ust. 4 ustawy o towarach paczkowanych wynika, że znak „e”, o wysokości co najmniej 3 mm, umieszcza się na opakowaniu obok oznaczenia nominalnej masy lub objętości.Znak „e” oznacza gwarancję paczkującego, że towar paczkowany spełnia wymagania określone w przepisach;

fl.oz umieszcza się na opakowaniu ( często na flakonikach z perfumami )
np na opak. 25 ml pisze 0,8 fl.oz , 50ml jest 1,7 a na 75ml jest 2,5 fl. oz
to jest inne oznaczenie pojemności, 1.7 to inaczej 50 ml
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:02:53+01:00
E-gwarancja paczkującego ze towar paczkowany spełnia wymagania określone w przepisach
oz-pojemność danego przedmiotu
1 5 1