Mam uzupelnic tekst z biologi.....

Krazkoplawy wystepuja glownie w formie.......i zamieszkuja wylacznie wody........Do krazkoplawownalezy m.in......
Stulbioplawy wystepuja najczesciej w formie.........i zyja w morzach oraz...........Do stulbioplawow nalezy m.in.........
Koralowce wystepuja wylacznie w formie .........i zasiedlaja tylko.........
Naleza do nich m.in.

W kropkowane miejsca mam wstawic wyrazy..!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:21:52+01:00
Krążkopławy występują głównie w formie meduzy i zamieszkują wyłącznie wody słone. Do krążkopławów należy m.in chełbia modra i bełtwa
Stułbiopławy występują najczęściej w formie polipa i żyja w morzach(wodach słonych) oraz rzekach (wodach słodkich) Do stulbioplawow nalezy m.in żeglarz portugalski i stułbia pospolita
Koralowce wystepuja wylacznie w formie polipa i zasiedlaja tylko wody słone
Naleza do nich m.in. koral szlachetny i ukwiał
3 5 3
2010-01-31T14:56:25+01:00
1. w postaci meduzy
2. wody słone
3. chełbia modra
4. polipa przytwierdzonego do podłoża
5.w wodach słodkich
6. stułbia płowa
7.polipa
8. rafy
9.koral szlachetny
1 5 1