1.Imię cezara, ktory wszczął prześladowania chrzescijan po pożarze Rzymu.

2. terminem tym określa sie te ksiegi, ktore wprawdzie przestawiaja pewne pokrewienstwo z ksiegami kanonu biblijnego, lecz nigdy nie zostaly uznane przez kosciol powrzechny za natchnine

3.jego zona po obejrzeniu sie za siebie przemienila sie w slup soli.


To pytania ktore zadał katecheta ;/
Prosze o pomoc :)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T14:15:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:59:32+01:00
1. Cesarz Neron

2. Są to apokryfy

3. Historia z Sodomy i Gomory - był to Lot.
1 5 1