Odpowiedzi

2010-01-31T14:02:05+01:00
- problemy finansowe
- przerwanie nauki
- czasami problemy rodzinne
- brak wsparcia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:03:12+01:00
Kiedy młoda dziewczyna zachodzi w ciążę musi zajmować się dzieckiem przez większość swojego wolnego czasu. Nie ma chwili na naukę więc automatycznie zaniedbuje szkolę, co ciągnie za sobą konsekwencję przyszłej pracy i zarobków.
Poza tym młody człowiek musi się wyszumieć, a młoda mama nie jest na tyle odpowiedzialna, żeby dobrze wychować dziecko i wpoić mu wszelkie wartości. Musi także dużo płacić na dziecko, a nie zawsze są na to fundusze w domu.
1 5 1
2010-01-31T14:04:04+01:00
Możemy opuścić się w nauce
chłopaki nie zwracali by na nas uwagi
mielibyśmy więcej obowiązków
1 4 1