Odpowiedzi

2010-01-31T14:11:27+01:00
Błazenek, żaba,salamandra,jaszczurki wszystkie kameleon
9 1 9
2010-01-31T14:15:11+01:00
PŁAZY:
-> beznogie- marszczelec pierścieniowaty
-> ogoniaste- salamandra plamista,jaszczurka zielona, jaszczurka zwinka traszka zwyczajna,
-> bezogonowe- żaba trawna, ropucha, kumak górski, rzekotka,zaba zielona,ropucha paskówka, ropucha szara, ropucha zielona,
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:22:47+01:00
A)płazy ogoniaste:
1)traszka
2)salamandra planista
3)jaszczurka zielona
4)jaszczurka zwinka


b)płazy bezogoniaste:
1)żaba
2)ropuchy
3)rzekotka drzewna
4)kumak
5)grzebiuszka ziemna

c)płazy beznogie:
1)marszczelec pierścieniowaty


Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam!!
37 2 37