Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:07:14+01:00
Tylko dzięki Tobie potrafiłam uśmiechnąć się
przez łzy,
Zamieniałeś je na łzy szczęścia.
Tylko Ty tak na mnie działałeś,
Ty, nikt inny.
To na wiadomość od Ciebie
czekałam z niecierpliwością
i wypiekami na twarzy...
każdego dnia...
Aż do teraz,
Gdy wszystkie nasze zwyczaje
uciekły w niepamięć...
Teraz nic nie czuję.
Zero szczęścia, łzy tylko bolesne,
Bo bez Ciebie wszystko straciło sens,
Świat ma coraz mniej barw,
a Ciebie widuje tylko w moich snach...
Nie wierzysz?
To zajrzyj głęboko w moje oczy.
Nie widzisz?
Tak samo jak tego, że... Cię kocham.


Jak chcesz wiecej to pisz a pw:-]
PoZdRo Demon
2010-01-31T14:07:50+01:00
Np.Kocham , kocham ja szalenie!
Kochać , kochać to marzenie
KOchaj kochaj ty mni e też
Ja cię kocham przeciez wiesz !
2. Kolejny wymiar, kolejna chwila
właśnie wpadłam do twej bajki.
Czarna dziura, żadna bzdura
nie ma z niej wyjścia dla mnie już.
Nasza bajka,
kończąca się na łzach, zaczynająca na szczęśliwych snach.
To nasza bajka,
której nie zna nikt, a w niej tylko ja i ty.
Nasza bajka,
z której uciec chce, lecz nie ma wyjścia, a ja już skończyłam grę.
Ja znów uciekam, biegnę ile tchu
Lecz coś mnie woła, wspomnienie z dawnego snu
Znów lecą łzy i nie ma sensu nic
I znów gdzieś spadam, nie podniosę się
Jeden pisany przeze mnie drugi przez koleżankę ;]
2010-01-31T14:10:39+01:00
Miłość

O miłości setki poematów powstało
Tysiące filmów, miliony opowiadań
Przeprowadzono o niej wiele rozważań i badań
Mówienie o miłości jest więc rzeczą banalną
Lecz sama miłość nie jest zwyczajną
Krótko więc zawrę tę kwintesencję wszystkich dzieł o miłości
A ona właśnie w tych słowach gości :
Miłość jest wszystkim a wszystko bez miłości jest niczym