Odpowiedzi

2010-01-31T14:12:20+01:00
Prawa :
a) Byli przedstawicielami najznanitszych rzymskich rodów .
b)Byli wolnymi obywatelami , którzy przysługujące im prawa nabyli dopiero w okresie republiki .
c)Najniższa grupa społeczna .Nie posiadalu żadnych praw a o ich losie decydował właściciel .
Wolność osobista:
a) na środku postaw + co bedzie znaczyc ze posiadali prawa .
b) przy nich też postaw + bo oni też byli wolni .
c) prz nich narysuj - bo o ich losie decydował wlasciciel i nie byli wolni .

Pozdrawiam .;-)
dasz najlepsza .? ;->
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T17:44:12+01:00
Prawa obywatelskie:
Patrycjusze- byli przedstawicielami rzymskich ludów.
Plebejusze- przysługujące prawa nabyli dopiero w okresie republiki.
Niewolnicy- Nie posiadali praw obywatelskich.

Wolność osobista:
Patrycjusze- byli wolnymi obywatelami
Plebejusze- byli wolnymi obywatelami
Niewolnicy- o ich losie decydował właściciel.

To jest napewno dobrze. Spisałam z książki od historii "Śladami przyszłości" .
Dasz naj. ?
Pozdrawiam ;-***

20 4 20