1
Działka pana Nowaka ma kształt prostokąta.Ile metrów kwadratowych zajmuje ta działka , jeśli na planie w skali 1 : 6000 ma wymiary 2 cm x 1.5 cm ?



2
Skwer Poetów ma kształt prostokąta . Ile matrów kwadratowych zajmuje ten skwer , jeśli na planie w skali 1 : 6000 ma wymiary 8 mm x 1.5 cm ?

3

Odpowiedzi

2010-01-31T14:13:55+01:00
1.
1:6000
1cm-6000cm
1cm-60m

2cm-120m-a
1,5cm-90m-b
P=a*b
P=120m*90m
P=10800m²
odp.działka ma 10800m²
2.
1cm-60m
1mm-6m
8mm-48m-a
1,5cm-90m-b
P=a*b
P=48m*90m
P=4320m²
odp.skwer zajmuje 4320m²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:18:01+01:00
1.
2cm × 6000= 12000cm= 120m
1,5cm × 6000= 9000cm= 90m
P= 120m × 90m= 10800m²
Odp. Działka zajmuje 10800m².
2.
8mm × 6000= 48000mm= 48m
1,5cm × 6000= 9000cm= 90m
P= 48m × 90m= 4320m²
Odp. Skwer zajmuje 4320m².
2010-01-31T14:23:17+01:00
2cm × 6000= 12000cm= 120m
1,5cm × 6000= 9000cm= 90m
P= 120m × 90m= 10800m2
działka będzie miała 10800m2

8mm × 6000= 48000mm= 48m
1,5cm × 6000= 9000cm= 90m
P= 48m × 90m= 4320m2
Skwer ma 4320m2