Odpowiedzi

2010-01-31T14:08:34+01:00
W lecie promienie Słoneczne padają pod większym kątem skuteczniej nagrzewając powierzchnię Ziemi
2010-01-31T14:11:18+01:00
Ponieważ kula ziemska sie obraca i obiega słońce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:12:29+01:00
To zależy od padania kąta słońca.Im kąt jest większy tym jest zimniej.Zależy to także od tego jak długi mamy dzień,ponieważ latem dzień jest dłuższy,a słońce dłużej świeci to mamy cieplej.Zimą też jest zimniej,ponieważ Ziemie krąży po elipsie i znajdujemy się wtedy dalej od słońca.

Proszę o najlepszą odpowiedź ;)
1 5 1