Odpowiedzi

2010-01-31T14:15:11+01:00
W skład włoszczyzny wchodzą: marchew, seler,por , pietruszka i kapusta włoska.
nazywa się je tak ponieważ zostały wprowadzone do polskiej kuchni przez królową Bonę która była Włoszką
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T14:23:57+01:00
Skład : marchew, seler,por , pietruszka i kapusta włoska.
nazwa : włoszczyzna został wprowadzone do polskiej kuchni przez królową Bonę która pochodziła z Włoch (była włoszką)
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
  • mlad
  • Początkujący
2010-01-31T14:24:57+01:00
Włoszczyzna: selery, pory,pietruszkai tp. Warzywa które nosza te nazwe wprodzone do kuchni polskiej zostały przez Bonę żone króla Zygmunta Starego przybyłą do Polski w 1518 roku. Nazywaja sie tak gdyz Bona pochodziła z Włoch.
75 4 75