Odpowiedzi

2010-01-31T14:19:37+01:00
Ponieważ pod wodą jest inne ciśnienie niż na lądzie , i wtedy kompas by wariował
1 3 1
2010-01-31T14:19:39+01:00
Ponieważ zainstalowane tą już komputery pokazujące położenie. ;)
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:24:17+01:00
To jest zwiazane z cisnieniem.
Na duzych glebokosciach cisnienie jest bardzo wysokie, co spowodowaloby ze kompas nie dzialalby prawidlowo.
6 4 6