Uzupełnij zdania.
Niektóre organizmy ,na przykład ................., oczyszczają wodę z zawartych w niej substancji. Ten proces nazywamy ...................................... wody. Jednak nie wszystkie związki zawarte w wodzie są rozkładane w sposób naturalny. Dlatego usuwa się je w ................................. ścieków.

3

Odpowiedzi

2010-01-31T14:50:28+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T15:17:17+01:00
Niektóre organizmy ,na przykład ryby, oczyszczają wodę z zawartych w niej substancji. Ten proces nazywamy nitryfikacją wody. Jednak nie wszystkie związki zawarte w wodzie są rozkładane w sposób naturalny. Dlatego usuwa się je w oczyszczalni ścieków.
19 4 19
2010-01-31T15:41:16+01:00
1. rośliny wodne, ślimaki, bakterie
2. nitryfikacją
3. oczyszczalni

liczę na naj...proszę
26 4 26