Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:30:33+01:00
1.nauczyciel
2.pedagog
3.lekarz/pielęgniarka/higienistka
4.ksiądz/katechetka
5.sprzątaczka
6.kucharka
7.palacz(ktoś kto pali w piecach)
8.woźny
9.konserwator
10.sekretarka
11.bibliotekarka
12.sprzedawca( w sklepiku szkolnym)
13.informatyk


niestety nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
2010-01-31T14:31:30+01:00
1. Dyrektor
2. Woźny
3. Sprzątający
4. Wice dyrektor
5. Wychowawca
6. Sekretarka
7. Skarbnik
8. Informatyk
9. Polonistka
10. Matematyk
11. Biolog
12. Etyk
13. Katecheta/ksiądz
14. Przełożony dyrektora
15. Sprzedawca
16. Biblioteczka/bibliotek

Wymyśliłam tylko 16 ;)
2010-01-31T14:45:04+01:00
1.Dyrektor
2.Wice dyrektor
3.Higienistka
4.Kucharka
5.Woźna
6.Nauczycielka Angielskiego
7.N. niemieckiego
8.N. francuskiego
9.N. rosyjskiego
10. Polonistka
11.Matematyk
12. N. muzyki
13. n. plastyki
14. n. historii
15. katechetka
16. ksiądz
17. biolog
18. n.chemii
19. n fizyki
20.n. informatyki
21. n. wosu
22. n. wychowania do życia w rodzinie
23.n. geografii
24. n. wf-u
25. bibliotekarka
26.opiekunka świetlicy
27. sekretarka
28. pedagog
29. psycholog
30.n. techniki
31. ochroniaż
32.szatniarka
33.n. przyrody
Więcej nic nie przychodzi mi do głowy :|.
Jak na coś jeszcze wpadnę napiszę na priv ;)).