Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:36:51+01:00
Zrobie to na przykładzie
załóżmy że w mniejszym kubku jest 100 ml soku
w wiekszym jest 150ml
100ml- 3/4= 25ml
150ml-4/5= 30ml
odp. więcej soku zostało w większym kubku


mam nadzieje ze pomogłam:)
4 3 4
2010-01-31T15:54:58+01:00
X - ³/₄ = 4/4 =1/4 - tyle zostanie w mniejszym
xw =1,4 * 1,5 = 2,1
2,10 - 4/5 = 2,10 - 0,8 = 2,2

Odp ; Więcej zostanie w większym kubku
4 2 4
2010-01-31T17:05:09+01:00
100ml- 3/4= 25ml
150ml-4/5= 30ml

odp.w wiekszym kubku.
8 4 8