Odpowiedzi

2010-01-31T14:34:04+01:00
- Dzięki podróżom poznać można różnorodne kultury.
- Każda podróż to możliwość rozmowy z inteligentnymi osobami.
- Przygotowanie podróży wymaga umiejętności, nabiera się doświadczenia i nowych umiejętności.
- Poznaje się obce języki.
- Przez spotkania z odmiennymi kulturami uczymy się tolerancji.
- Każda podróż to świetny sposób na poznanie piękna przyrody, krajobrazu i praw natury.
46 3 46
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:35:25+01:00
- rozwijaja wyobraźnie
- mozna poznać miejsca, ich kulture, jezyk, tradycje, zwyczaje
- mozna doskonalic swój jezyk
- rozwijaja nasza wiedze podrecznikowa
- rozwijamy wiedze historyczna o obcym lub własnym kraju
- dostarczaja ciekawych wrażen, poznajemy świat
46 4 46