Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T14:35:18+01:00
Dom Handlowy - miejsce ze sklepami
Dom Ojca- dom rodzica
Dom żałoby-dom w którym ktoś zmarł
Domek z kart- domek ułożony z kart
Dom Modlitwy- kościół
Dom dziecka- dom dzieci bez rodziców
Dom poprawczy- dom za karę
Dom otwarty- dom do którego można wchodzić bez pozwolenia
Dom kultury- miejsce do odbywania się zajęć i spotkań
2010-01-31T14:39:47+01:00
Dom Handlowy - duży budynek służący do handlu
Dom Ojca-np .dom papieża
Dom żałoby-zakład pogrzebowy
Domek z kart- poukładane karty jedna na drugiej
Dom Modlitwy-budynek kościelny
Dom dziecka-trafiają tam dzieci które np.nie mają rodziców albo warunków do życia
Dom poprawczy- potocznie poprawczak
Dom kultury-jednostka będąca centrum kulturalno-oświatowym danej okolicy