Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:42:34+01:00
Staś Tarkowski ???

Staś był

głęboko wierzący - świadczy o tym to, iż nie wyrzekł się wiary nawet pod wpływem Mahdiego i jego służby, nawrócił także Kalego i Meę na chrześcijaństwo.

Odpowiedzialny - w trakcie porwania Staś opiekował się niezwykle troskliwie Nel. Czuł się za nią odpowiedzialny, niczym jej starszy brat.

szlachetny, ofiarny - odmawiał sobie jedzenia dla dobra Nel, oddał jej ostatni łyk wody, osłonił ją przed uderzeniem Gebhra

odważny, dzielny, bohaterski - zabił swoich prześladowców, nie lękał się Mahdiego, wyruszył sam w nocy po lekarstwo dla Nel

Jak będziesz miała jeszcze jakieś pytania to pisz ;)
Prosze o naj.! ;)
2010-01-31T15:53:07+01:00
Odważny-wyruszył wdzika dżungle po lekarstwo dla Nel
rożważny-podejmował zawsze dobre decyzje
opiekuńczy-nie dbał o swoje zdrowie tylko o zdrowie swej młodszej towarzyszki
dzielny-nie bał się swoich porywaczy,stanął w obronie Nel
tolerancyjny-szanował innych ludzi nie patrzac na kolor skóry
pomysłowy i zaradny-wymyślił jak uratować słonia,zbudował dom

Może byc tak? Pozdrawiam;)