Odpowiedzi

2010-01-31T14:40:52+01:00
"Miłość"
Spotkałam Go na bazarku w piątek,
Kupując zupełnie straciłam wątek.
Bo wydawał mi się bardzo piękny,
a mój wzrok był taki tęskny...
Pokochałam go od pierwszego wejrzenia
i nie mogłam się pozbyć wrażenia,
że rodziną szczęśliwą będziemy...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:45:25+01:00
Miłość tu i tam

Pewnego dnia Cię ujrzałam ,
Od razu się w Tobie zakochałam.
Twoje złote loczki...
Oczka jak u foczki...
Napatrzeć się nie umiałam,
naprawdę Cię pokochałam.

Byłeś moją kokainą
Przy Tobie smutki me giną .
Pragnę na zawsze Cię kochać ,
Przy Tobie nie będę szlochać .

Będziemy jak Julia i Romeo
Pojedziemy na rodeo ,
bo ja kocham Cię kochanie ,
Mego życia rusztowanie ...
1 5 1