Uczniowie klasy VIc przygotowali 80 jednakowych porcji ,,Fantazji'' , które wystawili na sprzedaż podczas festynu szkolnego. Ze sprzedaży 58 kawałków ciasta uzyskali 136,30zł. Ile zarobią uczniowie klasy VIc, jeśli sprzedadzą wszystkie porcje??

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T14:37:12+01:00
136,30 / 58 = 2,35zł
2,35 x 80 = 188zł
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:39:00+01:00
58 : 136,3 =2,35 za jedno ciastko
2,35 * 80 =188zł za wszystkie ciastka :P
Odpowiedz Uczniowie klasy VI C zarobia 188 zł .
4 5 4
2010-01-31T14:39:27+01:00
136,3 : 58 = 2, 35 zl - tyle za 1 kawalek

2, 35 * 80 = 188 zl -tyle zarobia za wszystkie 80 kawalkw :)
2 4 2