Odpowiedzi

2010-01-31T14:38:48+01:00
1:200000
1cm-200000cm
1cm-2000m
1cm-2km
20cm*2km/cm=40km
40km
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T14:39:25+01:00
1:200000cm
1:2000m
1:2km
2 x 20 = 40 km
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:40:43+01:00
1:200000 = 1cm na mapie = 200000cm w rzeczywistości.
200000cm = 2000m = 2km
20 × 2km = 40km
Odp.: Rzeczywista długość ich trasy to 40km (40 000m, 4 000 000cm)