Międzynarodowy Pociąg Nocny 'Chopin' relacjiWarszawa-Wiedeń odjeżdża z dworca Wasrzawa Centralna o 21.05. W Wiedniu pasażerowie wysiadają następnego dnia o 6.05. Odległośc między stolicami wynosi 675 km. Oblicz średnią szybkość pociągu na całejtrasie.

2

Odpowiedzi

2010-01-31T14:40:23+01:00
675km/9h=75km/h
75km/h
lub
20,8(3) m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:46:04+01:00
Wyjazd o 21:05 powrot 6:05
czas jazdy 10 h
odległosc 675 km
675 km / 10 h = 67,5 km /h
Odp. Srednia predkosc pociagu wynosi 67,5 km na h .