Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T18:29:21+02:00
Matematyka:
-obliczenie pola i objętości: graniastosłupa, stożka, prostopadłościanu, walca
-system dziesiętny
-rozwiązywanie równań z jedną niewiadomą

Medycyna:
-operacje medyczne
-potrafili: przeprowadzić trepanację czaszki, wyleczyć złamania, leczyli zęby, z powodzeniem stosowali środki uśmierzające ból

Astronomia:
-znajomość planet i gwiazd
-mapy nieba
-wodomierze

Architektura:
-budowa świątyń
-budowa piramid
3 5 3
2009-10-05T20:24:39+02:00
Osiagniecia:
Matematyki:
-roziązywanie równan z jedną niewaidoma
-system dziesiętny
Medycyna:
-operacje medyczne
-leczyli zeby,leczyli złamania np: (nogi lub ręki)
Astronomi:
-znajomość planet i gwiazd
-mapy nieba
1 1 1