Odpowiedzi

2010-01-31T14:47:04+01:00
Moja siostra jesst kochana zmywa sciera sprząta pierze choć mała ale kochana ma zielone oczy jak trawa na wiostę włosy bląd jak zboża i oto moja siostra skromna ale kochana...


Mama jest jak przyjaciółka rozumnie gdy rozmawiamy pomoże gdy poprosimy. Szanój mame jak kwiaty na wiosnę a ona odzwdzięczy się tym samym zawszę pomagając i nas wspierając...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T14:51:54+01:00
1.
Moja siostra jest malutka
Taka piekna kochaniutka
Lubie z nią się razem bawić
A czasami spimy razem
Pociesza mnie od rana
I przytula od sniadania
Usmiechnieta i wesoła
taka znam ją nie od wczoraj.
Czesto marudzi i woła mnie
Bo to jest moja siostra i koniec benc.






1 1 1